شهرستان ها

۳۶۵ اخطار برای مراکز دارای تبلیغات دخانیات در کاشان صادر شد

اصفهان – معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۳۶۵ اخطار برای مراکز دارای تبلیغات دخانیات در کاشان صادر شد که از این تعداد ۶۱ واحد صنفی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دلاوری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور ۳۰۵ اخطاریه بهداشتی برای واحدهای بدون عاملیت فروش دخانیات اظهار کرد: برای مراکز دارای تبلیغات دخانیات ۳۶۵ اخطاریه بهداشتی صادر و ۲۱ پرونده متخلف به مراجع قضائی ارسال شده است.

وی با اشاره به انجام ۶۴۰ بازرسی از رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی و صدور ۱۵۸ اخطاریه بهداشتی ممنوعیت مصرف دخانیات به این واحدها افزود: ۳۰ پرونده متخلف به مراجع قضائی ارجاع و ۶۱ واحد عرضه کننده قلیان در شهرستان کاشان و آران و بیدگل در سال گذشته پلمب شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر برنامه شهر و روستای بدون دخانیات در شهرهای کاشان، برزک و روستای آزران از توابع شهرستان کاشان و شهرهای آران و بیدگل و نوش‌آباد و روستاهای قاسم‌آباد و فخره از توابع شهرستان آران و بیدگل در حال اجرا است.

دلاوری تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه استعمال، فروش و عرضه مواد دخانی بویژه قلیان و سیگار در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از جمله سفره‌خانه‌ها و کافی‌شاپ و … و اماکن عمومی و فروش سیگارهاو قلیان‌های الکترونیکی حتی در فضای مجازی می‌توانند به سامانه ۱۹۰ شکایات بهداشت در هر ساعت از شبانه‌روز اعلام و گزارش کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا