شهرستان ها

۳۸۴ شعبه اخذ رای در بندرعباس برای انتخابات پیش‌بینی شده است

بندرعباس- سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۳۸۴ شعبه اخذ رای در این بندرعباس پیش‌بینی و عوامل اجرایی شعبه‌ها نیز ساماندهی شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب بهادری با اعلام این خبر اظهار کرد: در این شهرستان یک حوزه مرکزی شامل شهر بندرعباس و بخش مرکزی و پنج حوزه فرعی شامل بخش‌های فین، قلعه قاضی، شمیل، تخت و هرمز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: عوامل اجرایی شعبه‌ها نیز ساماندهی شده‌اند و شعبه‌ها نیز در حال کنترل شدن هستند و با توجه به گرمای هوا تلاش داریم سیستم سرمایشی مورد نیاز را تأمین و آماده کنیم تا محل‌های اخذ رأی محل مناسبی باشد.

بهادری تصریح کرد: از میان ۶ نامزد ریاست جمهوری، پنج نامزد تاکنون رؤسای ستاد خود در شهرستان بندرعباس را معرفی و فعالیت و نشست‌های خود را آغاز کرده‌اند.

به گفته فرماندار بندرعباس، شور و نشاط سیاسی ایجاد شده و امیدواریم این شور و نشاط در نهایت به انتخاب فرد اصلح بیانجامد.

بهادری از مردم خواست با توجه به شرایط دمایی، از همان لحظات ابتدای هشتم تیرماه با مراجعه به شعبه‌ها اخذ رأی، اقدام به رأی دادن کنند، ضمن اینکه کارت ملی و شناسنامه به عنوان مدارک هویتی مورد قبول هستند و الزامی است.

وی ادامه داد: همچنین برای گرم شدن تنور انتخابات، با همکاری بسیج دانشجویی تریبون آزاد در چند نقطه بندرعباس به صورت سیار در کانون‌های جمعیتی دایر می‌شود تا مردم عقاید، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

فرماندار بندرعباس همچنین از راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی و آغاز فعالیت آن در هفته پیش رو خبر داد و اظهار کرد: در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلویزیون اینترنتی برای پخش مناظرات و گفت وگوهای ستادهای انتخاباتی کار خود را آغاز می‌کند تا در نهایت به نشاط سیاسی و اجتماعی منجر شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا