شهرستان ها

۴۴۸ روستای مازندران با همت خیران آبرسانی می شود

ساری- مدیرعامل آبفای مازندران از عقد تفاهمنامه آبرسانی به ۴۴۸ روستای استان با بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی و بسیج سازندگی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد برارزاده در نشست تفاهم نامه آبرسانی به ۴۴۸ روستای مازندران گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد یک هزار کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای استان با مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، شرکت آبفا مازندران، گروه‌های جهادی بسیج مهندسین و اعضای شورای اسلامی و دهیاران انجام شود.

برارزاده اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را هزار و۱۴۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

استاندار مازندران در این نشست با اشاره به حضور فعال خیرین در طرح‌های عمرانی و زیربنایی استان گفت: از ظرفیت خیرین در بخش‌های آب، درمان، احداث و تکمیل مدارس، خدمت به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد و … همواره بهره مند شدیم.

یوسف نوری، با اشاره به فعالیت مجمع خیرین استان و پیگیری مسائل مربوط به استان افزود: امیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی صحیح بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان در راستانی هم افزایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گام برداریم.

اکبر ابراهیمی مدیرعامل بنیاد خیریه ابراهیمی نیز در این نشست اظهار داشت: خرسندم در جمع خیرین استان حضور دارم، کار خیر عبادت و بسیار با ارزش است و از خداوند می‌خواهم توفیق ادامه فعالیت در این مسیر را به من عطا نماید زیرا معتقدم هرچه دارم امانت خداوند است

آگهی
دکمه بازگشت به بالا