شهرستان ها

45 درصد قزوینی‌ها تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: 45 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و در برنامه‌های توسعه بیمه سلامت پوشش ساکنین مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان:


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان قجربیگی درباره اقدامات صورت گرفته در بیمه سلامت استان گفت: در سال جاری 15 هزار نفر در محلات کم برخوردار استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و تا پایان سال تمام افراد این مناطق تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین ادامه داد: در مجموع 30 هزار نفر از جمعیت اسان در یک سال گذشته به جمع بیمه شدگان سلامت پیوستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 29 بیماری خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و بیماران شناسایی شده از خدمات درمانی رایگان استفاده می‌کنند و تویعه این روند از اهداف بیمه سلامت به شمار می‌آید.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر سه دهک اول از بیمه رایگان و دهک‌های چهار تا هشت هم از تخفیف برخوردار بوده و در مجموع تعداد افراد پوشش 557 هزار و 276 نفر است.

وی بیان کرد: صندوق سلامت همگانی، کارمندی، ایرانیان،  روستاییان و صندوق سایر اقشار پنج صندوقی هستند که تحت نظر بیمه سلامت در سطح استان فعال هستند و افراد بویژه در مناطق کم‌برخوردار می‌توانند از خدمات استفاده کنند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا