شهرستان ها

۵ هزار واحد صنفی در اردبیل بازرسی شدند

اردبیل- معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسی از ۵ هزار واحد صنفی در استان اردبیل توسط بازرسان و کارشناسان این سازمان انجام شده است.

یوسف شهباززاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای این بازرسی ها یک هزار و ۳۰۵ پرونده تخلف صنفی اعم از احتکار، عرضه خارج از شبکه، قاچاق کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و … تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از اول فروردین ماه تا دوازدهم خرداد ماه سالجاری بیش از ۵ هزار و ۶۹ واحد صنفی اعم از تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در جریان این بازرسی ها یک هزار و ۳۰۵ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۸۳ میلیارد ۷۹۶ میلیون ریال تشکیل و به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

شهباززاده افزود: با توجه به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سود جویان، کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت به صورت منسجم و هماهنگ بر نحوه عملکرد کلیه واحد های تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر دارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا