شهرستان ها

63 درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرا شده است

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از اجرایی شدن ۶۳ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

مدیر کل صمت استان سمنان:


به گزارش ایلنا، یادگار احمدی در اولین جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۲ که به ریاست استاندار برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته با برگزاری ۹۱ جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان، مشکلات ۲۹۵ واحد تولیدی مشکل دار مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسات و با حمایت‌های استاندار به عنوان رئیس کارگروه و همکاری دستگاه های اجرایی عضو و بانک‌های عامل، ۵۴۳ مصوبه در جهت رفع موانع تولید استان به تصویب رسید که از این تعداد ۶۳ درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است و مابقی در دست اقدام است. 

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه حدود نیمی از مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات است، افزود: ۱۷ درصد مابقی مصوبات مربوط به امور زیرساختی و زیربنایی، ۴ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۷ درصد مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی سایر است.

احمدی اظهار کرد: طی یکسال گذشته با برگزاری بیش از ۴۰ جلسه هم اندیشی واحدهای راکد استان در حدود ۹۵ مصوبه در جهت احیا مجدد واحدهای راکد صادر شد که این امر موجب احیا و بازگشت تعداد ۳۰ واحد تولیدی به چرخه تولید شده  است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، بیان کرد: امیدواریم با وجود زیرساخت‌های موجود سرمایه گذاری نظیر واحدهای تولیدی و صنعتی، شهرک‌ها و نواحی صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی، معادن و صنایع معدنی در مسیر تحقق شعار سال با اولویت احیا واحدهای راکد، افزایش ظرفیت و تولید در واحدهای تولیدی و تثبیت و رشد اشتغال در استان گام برداشته و با انگیزه خدمت رسانی بهتر به مردم با بهره گیری صحیح از امکانات و ظرفیت‌های موجود ارائه خدمت کنیم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا