شهرستان ها

۶۹ تن سیلیستین در شاهرود توقیف شد

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف ۶۹ تن سنگ معدنی سیلیستین در شاهرود و دستگیر سه متهم سودجو در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به ویژه مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و منابع طبیعی، مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ رویان و پاسگاه انتظامی طرود با اشرافیت اطلاعاتی و پایش کویر و مسیرهای مواصلاتی توانستند دو خودرو سنگین حامل سنگ سیلیستین که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه هرگونه فعالیت برای استخراج از معدن سنگ سیلیستین به علت عدم استانداردهای لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی غیر مجاز است، ادامه داد: در بازرسی از این خودروها ۶۹ تن سنگ سیلیستین کشف و در این رابطه سه نفر دستگیر و ۲ خودرو کامیون و تریلی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه استفاده غیر مجاز از معادن و تخریب و اتلاف منابع طبیعی را نمی‌دهد و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا