شهرستان ها

۷۱۵ تن گوشت مرغ منجمد در آذربایجان‌شرقی توزیع شد

تبریز-مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۱۵ خرداد امسال، ۷۱۵ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های این استان ذخیره و در بازار توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صالح مؤمنی افزود: حدود ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد از تولیدکنندگان داخل استان خریداری و ذخیره سازی شده و بقیه نیز شامل محمولات وارداتی و انتقالی از سایر استان هاست.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۱۸ تن گوشت مرغ منجمد نیز از طریق سردخانه پشتیبانی امور دام استان در سطح بازار و بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این مدت نهاده‌های دامی و محمولات پروتئینی نیز پس از تخلیه در سیلوهای این اداره کل در اختیار دامداران قرار گرفته است، گفت: از ابتدای فروردین تا ۱۵ خرداد امسال، ۱۹ هزار و ۹۸۸ تن نهاده ذرت و ۶ هزار و ۴۲۷ تن کنجاله سویا برای حمایت از جامعه هدف در انبار ملکی پشتیبانی امور دام و سیلوهای استیجاری این اداره کل تخلیه و ذخیره شده است.

مؤمنی، ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۳۳۲ تن نهاده ذرت، چهار هزار و ۶۳۳ تن نهاده جو و هفت هزار و ۵۳ تن کنجاله سویا به منظور حمایت از تولید کنندگان در اختیار دامداران و مرغداران قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی ۳۹ تن گوشت قرمز به سردخانه ملکی پشتیبانی امور دام استان رسیده و ذخیره شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا