شهرستان ها

75 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین پرداخت شد

معاون اشتغال و توسعه کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در سال جاری 75 میلیارد و 110 میلیون تومان تسهیلات اشتغال خانگی در قزوین پرداخت شده که معادل 85 درصد کل تسهیلات ابلاغی است.

در سال جاری؛


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی رحیمی گفت: در سال جاری 88 میلیارد و  800 میلیون تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی به استان قزوین تخصیص یافته است.

معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: تا تاریخ 6 اسفند ماه 989 نفر در استان قزوین برای دریافت تسهیلات اشتغال خانگی به 4 بانک‌ عامل معرفی شده‌اند که حدود 90 درصد از این افراد یعنی 887 نفر تسهیلات اشتغال‌زایی را از بانک‌ها دریافت کرده‌اند که مجموع تسهیلات دریافت‌ شده است.

وی عنوان کرد: میزان اشتغال پیش‌بینی‌شده در حوزه مشاغل خانگی یک‌هزار و 739 شغل بوده که با پرداخت 85 درصد سهم تسهیلات اشتغال خانگی استان قزوین تاکنون یک‌هزار و 736 شغل در استان قزوین ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه بانک‌ها همچنان در حال پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی هستند، گفت: برای تسریع در پرداخت این تسهیلات جلسات و کمیته‌های مستمری با حضور مدیران بانک‌ها در محل دفتر اداره کل اشتغال وسرمایه گذاری استانداری برگزار شده است.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا