شهرستان ها

۸هزار و۱۳۷واحد مسکن مهر باقیمانده پردیس تا پایان سال تحویل می شود

پردیس- مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: هشت هزار و۱۳۷واحد مسکن مهر باقیمانده پردیس تا پایان سال تحویل می شود.

خلیل محبت خواه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آئین افتتاح ویدئویی سه هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر گفت: امروز ۷ خردادماه ۱۴۰۳ حدود سه هزار و ۳۶۷ واحد مسکن مهر باقی مانده از گذشته در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است که به صورت وبیناری با حضور مقام عالی وزارت افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

وی در ادامه افزود: در بدو ورود به پردیس حدود ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده بود که در یک مرحله مهر ماه گذشته ۱۰ هزار واحد تحویل داده شد، اسفند ماه گذشته بیش از شش هزار واحد و امروز نیز سه هزار و ۳۶۷ واحد تحویل شد، که در مجموع هشت هزار و ۱۳۷ واحد در این فازها باقی مانده که بنا داریم تا پایان سال تحویل شود.

وی در خصوص وضعیت انشعابات واحدهای تحویلی گفت: از لحاظ زیر ساخت‌ها از قبیل انشعاب گاز، آب و برق در ورودی بلوک‌ها تعبیه است که شرکت‌های خدمات رسان انشعاب را بعد از اینکه متقاضیان عزیز ساکن شوند به نام متقاضی انشعابات صادر و این وظیفه بر عهده خود متقاضی یا مدیران بلوک‌ها است که از شرکت‌های خدمات رسان پیگیری کنند.

محبت خواه در خصوص زیر ساخت‌ها از جمله راه و محوطه سازی بیان کرد: طی برنامه زمانبندی شده اقدامات در حال انجام و اجرایی است و اتمام زمانبندی زیر ساخت‌های با اتمام مسکن خواهد بود.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس ابراز داشت: بحث فاضلاب این مساکن طبق پلتفرم‌های ارائه شده انجام شده است و تصفیه خانه شماره ۲ نیز جزو برنامه‌های در دست اقدام شرکت است که پیمانکاران شروع به کار کرده است تا انشاالله بتوانیم کار را به اتمام برسانیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا