شهرستان ها

۸۵ کیلو مرفین در زنجان کشف شد

زنجان-رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از کشف ۸۵ کیلو مرفین در زنجان در پوشش بار انجیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحیم رفیعی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از کنترل محورهای مواصلاتی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: در پی بازرسی کارکنان این اداره کل، به یک دستگاه نیسان در محور زنجان-قزوین مشکوک شده و آن متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه بار خودروی نیسان انجیر بوده ولی به دلیل استرس و تناقض گویی به راننده مشکوک شدند، تصریح کرد: این خودرو با هماهنگی قضائی به یگان منتقل و در بازرسی از کارتن‌ها ۸۵ کیلو مواد مخدر از نوع مرفین کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه کشف امروز مهم‌ترین کشف مواد مخدر سال‌جاری است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده برای شناسایی سایر عوامل در دست پیگیری است.

رفیعی با بیان اینکه دستگیری خرده‌فروشان و پلمپ خانه‌پاتوق‌ها در دستور کار پلیس است، ادامه داد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت معتادان در این اماکن و منازل مجردی موضوع را به سامانه ۱۲۸ اعلام و نتیجه گزارش خود را در یک هفته مشاهده کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان میزان مواد مخدر کشف شده در استان را در سال گذشته ۹۰۰ کیلوگرم اعلام کرد و گفت: در این رابطه بیش از یک هزار نفر به عنوان معتاد، خرده‌فروش و عوامل اصلی دستگیر شده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا