شهرستان ها

راهیابی۲معلم کردستانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن فرهنگیان کشور

سنندج_رییس اداره قرآن، عترت و نمازاداره‌کل آموزش و پرورش کردستان از راه‌یابی ۲ معلم کردستانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور خبر داد.

مهدی انور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲ نفر از فرهنگیان استان به مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور راه یافتند.

وی تصریح کرد: خانم «الناز علی‌نجفی» از منطقه کرانی و آقای «محمدحسین بزرگر» از شهرستان بیجار توانستند در رشته «تدریس احکام» به مرحله پایانی این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک این موفقیت به تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان، گفت: مرحله نهایی مسابقات از ۲۴ تا ۲۶ خردادماه در مشهد مقدس برگزار و نفرات برتر کشور انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور هرساله در ۵ رشته قرائت قرآن کریم، حفظ ۱۰ جز، حفظ کل قرآن، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.

انور یادآور شد: پس از طی مراحل مدرسه، منطقه و استان؛ نفرات اول هر رشته در استان با ارسال آثار خود به دبیرخانه کشوری، مورد ارزیابی قرار گرفته و اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی از سوی دبیرخانه مسابقات اعلام می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا