شهرستان ها

همایش و جشنواره طبخ آبزیان در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: همایش و جشنواره طبخ آبزیان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی دل‌افکار عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه ملی شیلات در بوشهر با تشکر از برگزاری بسیار خوب نمایشگاه شیلات در سال گذشته اظهار کرد: سومین نمایشگاه ملی صنایع شیلاتی بوشهر یکی از برترین نمایشگاه‌های استان و کشور است که در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت برگزاری میز میگو گفت: نیاز است با توجه به اینکه بوشهر قطب اول پرورش میگو کشور است میز میگو همزمان با برگزاری این نمایشگاه برگزار شود.

وی همچنین به برگزاری همایش و جشنواره طبخ میگوی پرورشی همزمان با نمایشگاه گفت: موارد اینچنینی نقش خوبی در افزایش مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد داشت.

برگزاری نمایشگاه تخصصی شیلات

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر در رابطه با برگزاری نمایشگاه شیلات در سال گذشته گفت: دومین نمایشگاه ملی تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در محورهای تجهیزات آبزی پروری، صیادی، غذاهای دریایی و صنایع وابسته، با حضور ۷۵ شرکت از ۱۶ استان کشور در قالب ۵۵ غرفه برگزار شده است که استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه شده است.

حسین نامور تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی شیلات استان بوشهر یکی از مهمترین رویداد شیلاتی کشور است که علاوه بر معرفی قابلیت و ظرفیت شیلات استان بوشهر، ظرفیت‌های سرمایه گذاری این بخش را نیز معرفی می‌کند.

در پایان با اهدا لوح سپاس از سوی شیلات استان از همکاری بسیار خوب عوامل مختلف در برگزاری نمایشگاه سال قبل تقدیر شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا