شهرستان ها

کنشگری در عرصه انتخابات وظیفه آحاد جامعه است

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تبلیغ و کنشگری در عرصه انتخابات و تبیین اهمیت مشارکت حداکثری وظیفه آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر یکشنبه در همایش کارکنان و خانواده تبلیغات اسلامی استان اردبیل به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: پیوند عمیق در سایه دینداری نشانه خانواده مستحکم و با اصالت است.

وی خانواده را مقدس‌ترین نهاد در جامعه عنوان کرد و گفت: خداوند در توصیه به پیامبر اکرم (ص) ابتدا با عبارت «انذر عشیرتک الاقربین» بر ضرورت اولویت‌بخشی به نهاد خانواده در تبلیغ تاکید کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: مادر محور خانواده در ایجاد الفت و مهربانی بین اعضای خانواده است چنان که در حدیث کسا نیز از حضرت زهرا (س) به عنوان محور در بطن و بستر خانواده یاد شده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بر ضرورت کنشگری خانواده تبلیغات اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: همراهی و حمایت همسران روحانیان و کارکنان تبلیغات اسلامی در ایفای مسئولیت تبلیغی و کنشگری فرهنگی بسیار حائز اهمیت بوده و لازمه تبلیغ و اطلاع‌رسانی گسترده دینی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در عصر کنونی توجه به آرمان‌ها و افق پیشرو و کنشگری در میدان مهم است و باید هر یک از افراد فعال فرهنگی و تبلیغی در این زمینه به ایفای نقش بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: کنشگری در عرصه انتخابات باید توسط کارکنان، خانواده تبلیغات اسلامی و تمام فعالان فرهنگی و تبلیغی انجام شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا