شهرستان ها

فعالیت ۱۴۰۰ نیروی کارشناسی و تخصصی حوزه سلامت در مراسم بازی دراز

کرمانشاه- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از فعالیت هزار و ۴۰۰ نیروی کارشناسی و تخصصی حوزه سلامت در مراسم بازی دراز خبر داد.

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات بازی دراز را یادآور ایثار، ایمان، غیرت و شجاعت رزمندگان اسلام است و ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که امسال نیز همانند سال‌های گذشته با آمادگی کامل و به بهترین نحو ممکن پشتیبانی بهداشتی و درمانی این همایش غرورآفرین را انجام دهیم.

وی افزود: در این راستا تمام هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات سلامت به شرکت کنندگان در این مراسم صورت گرفته و برنامه ریزی های لازم نیز از قبل انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی داروها، نیروها و تجهیزات مورد نیاز و آمبولانس تأمین شده و هم اکنون در حال ارائه خدمت به شرکت کنندگان در این برنامه هستند، تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۲۹۰ نفر از پرسنل ستادی و عملیاتی اورژانس به استعداد ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶ موتورلانس، یک بالگرد و ۲۵ خودرو پشتیبانی در حال ارائه خدمت به این عزیزان هستند تا در صورت لزوم انجام وظیفه نمایند.

وی با عنوان اینکه ۵۰ نفر از پرسنل معاونت بهداشتی، مرکز بهداشت شهرستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب در حال خدمت در این برنامه هستند گفت: از سوی بسیج جامعه پزشکی نیز ۱۲۶ نفر مشغول فعالیت هستند.

محمدی از فعالیت بیمارستانها نیز جهت ارائه خدمت به شرکت کنندگان مراسم فوق خبرداد و گفت: از پرسنل بیمارستان شهید چمران کنگاور ۸۵ نفر، دکتر معاون صحنه: ۸۷، آیت‌الله طالقانی کرمانشاه ۱۵۰ نفر، امام خمینی (ره) کرمانشاه ۹۰ نفر، امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ۱۳۰ و بیمارستان شهدای سرپل ذهاب نیز ۵۰ نفر در حال ارائه خدمت می‌باشند.

وی مجموع نیروی کارشناسی و تخصصی در گرامیداشت عملیات بازی دراز را ۱۳۷۹ نفر و مجموع لجستیک را ۱۵۷ دستگاه خودروی امدادی؛ عملیاتی و پشتیبانی اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پرسنل بهداری فرماندهی مرزبانی و پرسنل بهداری فرماندهی انتظامی نیز هرکدام به تفکیک شامل: ۱۰ نفر در قالب ۲ دستگاه آمبولانس و ۲ خودرو پشتیبانی است گفت: پرسنل تأمین اجتماعی نیز ۶ نفر در قالب ۱ دستگاه آمبولانس و ۲ خودرو پشتیبانی و پرسنل بهداری ارتش شامل: ۱۰ نفر در قالب ۳ دستگاه آمبولانس و ۳ خودرو پشتیبانی در حال ارائه خدمت هستند.

به گفته وی از سوی بهداری سپاه ۱۵ نفر، ۶ دستگاه آمبولانس و ۶ خودرو پشتیبانی و از سوی پرسنل ستادی و عملیاتی هلال احمر نیز ۷۰ نفر درمانی، ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۱ اتوبوس آمبولانس و ۲ موتورلانس و ۲۰۰ نفر پشتیبانی و اسکان در مراسم بازی دراز مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان حضور دانشجویان را در این مکان معنوی نشان دهنده احترام آنها به شهدا دانست و گفت قطعاً بازی دراز برای جوانان ما دانشگاهی دیگر است و ما نیز امیدواریم با توفیق ارائه خدمات سلامت به مردم عزیز بتوانیم به نوعی ادامه دهنده ی راه آنها باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا