سیاسی

اسلامی با نخبگان و مسوولان «فردو» دیدار کرد

رییس سازمان انرژی اتمی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در مصلای نماز جمعه بخش فردو با نخبگان و مسوولان «فردو» دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان بازدید محمد اسلامی معاون رئیس جمهور از «فردو»، نخبگان و مسوولان این بخش به شرح مسائل، مشکلات و موضوعات مختلف پرداختند.

در این دیدار امام جمعه و بخشدار «فردو»، مشکلات و خواسته‌های اهالی را با نماینده ویژه ریاست جمهوری در میان گذاشتند.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از مشکلات منطقه امامزاده اسماعیل و دستگرد و نیز حضور در شورای اداری استان قم از جمله برنامه‌های امروز عضو کابینه دولت سیزدهم در این سفر خواهد بود.

آگهی
شهرستان ها

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد

ایلام- تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه در محل دانشگاه ایلام، تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی رضا حسینی نیا مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام برگزار شد.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا