شهرستان ها

احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس راه یافت

زنجان- «احمد بیگدلی»از حوزه انتخابیه خدابنده به عنوان منتخب مردم به مجلس دوازدهم راه یافت.

به گزاش خبرگزاری مهر، بنا آمار غیر رسمی، احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه خدابنده با کسب بیشترین تعداد آرا به مجلس دوازدهم راه یافت.

براساس این آمار بیگدلی توانسته نزدیک به ۳۵ هزار رای را به خود اختصاص دهد.

احمد بیگدلی سابقه نمایندگی مردم حوزه انتخابیه خدابنده در مجلس شورای اسلامی در دور دهم را دارد.

آگهی
شهرستان ها

اسفندیار عبداللهی از حوزه انتخابیه مرودشت راهی مجلس شد

مرودشت – اسفندیار عبداللهی توانست در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم با کسب بیشترین آرا از حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان راهی بهارستان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار عبداللهی توانست در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم با کسب بیشترین آرا از حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان راهی بهارستان شود.

حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان یکی از دو حوزه انتخابیه‌ای بود که در استان فارس انتخابات در آن به مرحله دوم کشیده شد و جمعه ۲۱ اردیبهشت به صورت نیمه الکترونیکی برگزار شد.

سیروس سجادیان رقیب وی در این رقابت بود که در مرحله اول انتخابات نیز در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد دوم شده بود.

آگهی
بین الملل

حماس با نسخه تعدیل‌شده پیشنهاد آتش‌بس موافقت کرده است/ توافق را جدی نمی‌گیریم

حماس با نسخه تعدیل‌شده پیشنهاد آتش‌بس موافقت کرده است/ توافق را جدی نمی‌گیریم


یک مقام اسرائیلی با اعلام این‌که حماس با «نسخه تعدیل‌شده» پیشنهادی از سوی مصر موافقت کرده است، گفت که این امر برای اسرائیل «قابل قبول» نیست.

به گزارش ایلنا، یک مقام اسرائیلی با اعلام این‌که حماس با «نسخه تعدیل‌شده» پیشنهادی از سوی مصر موافقت کرده است، گفت که این امر برای اسرائیل «قابل قبول» نیست.

پایگاه خبری اسرائیلی «ان‌۱۲ نیوز» گزارش داد که مقام‌های ارشد این رژیم این توافق را جدی نمی‌گیرند و معتقدند که این پیشنهاد شامل نتایجی دور از دسترس است که برای اسرائیل قابل قبول نیست.

این مقام صهیونیست که خواسته نامش فاش نشود، مدعی شد که موافقت حماس با این آتش‌بس می‌تواند به نوعی «حیله» این گروه باشد تا این‌طور به نظر برسد که طرفی که توافق را رد می‌کند، اسرائیل است. 

 

 



انتهای پیام/

آگهی
ورزش

اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند

بوکس قهرمانی آسیا – قزاقستان

بوکسور سنگین وزن‌ تیم ملی جوانان ایران با ناک‌اوت‌ حریف قدرتمند هندی در همان راند نخست، سزاوارانه‌ فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) در قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل‌ از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی‌ در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف‌ به توفیقی دست یابد و نتیجه‌ را واگذار کرد تا با کسب‌ مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی‌ مقابل اسرویلوف‌ از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک‌ پیروز شد تا ملک‌خطابی‌ به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده‌ سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف‌ از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی‌ سیدصدری‌ با تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

آگهی
شهرستان ها

حجت الاسلام «قیامی» نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل شد

اردبیل- با حضور مسئولان استانی و کشوری حجت الاسلام «اکبر قیامی» به عنوان نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل معرفی و از تلاش های ۵ ساله حجت الاسلام فاطمی نیا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که صبح یکشنبه در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امدادگر اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ شهید امدادگر در کشور داریم که ۳۲ شهید از هلال احمر استان اردبیل تقدیم شده است.

حمید قویدل با بیان اینکه یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن ولایت اردبیل و با حضور میهمانان ملی و استانی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کار در هلال احمر عشق می طلبد و ما در این مجموعه با تمام توان در خدمت مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه هلال احمر باید با عنوان شاخص جمعیت شناخته شود، گفت: به این دلیل که ما از هر قشری در جمعیت هلال احمر نیرو داریم و به این مردمی بودن افتخار می کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل فعالیت های هلال احمر را در اردبیل به رو جلو و توسعه ای دانست و بیان کرد: حفظ کرامت انسان ها و ارزشگذاری به انفس مهمترین وظیفه هلال احمر است که نیروهای ما در اردبیل به این امر به خوبی عمل کرده اند.

قویدل از در دست احداث بودن پایگاه های هلال احمر در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ۱۳ پایگاه فعال امداد و نجات در اردبیل وجود دارد و دو پایگاه نیز در دست احداث بوده که به زودی تکمیل و وارد چرخه خدمات رسانی می شود.

وی ادامه داد: فعالیت های هلال احمر تنها در امداد و نجات خلاصه نمی شود بلکه ما در بخش های متعدد خدمات رسانی، سازماندهی داوطلبان و آموزش نیروها نیز اقدامات اساسی را انجام داده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل از جذب ۲۰۰ امدادگر آموزش دیده در سال گذشته برای تجهیز پایگاه های امداد و نجات به نیروهای انسانی مجرب خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته ۴۱ هزار نفر نیروی آموزشی را تحویل جامعه هلال احمر دادیم که اقدامی مهم و قابل توجه است.

قویدل همچنین از فعالیت دو داروخانه مجهز هلال احمر در اردبیل و خلخال خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه ما در جذب نیروهای داوطلبی ۱۹ هزار نفر بود که ما موفق شدیم در سال گذشته ۲۱ هزار نفر نیروی داوطلب جذب کنیم.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در بسیاری از شاخص های هلال احمر موفق به کسب رتبه های برتر شده است، تصریح کرد: سال گذشته در جشنواره ملی حضرت ابوالفضل هلال احمر اردبیل در سه بخش مجزا موفق به کسب سه رتبه برتر و ممتاز شد و اردبیل به مقام اول این جشنواره دست یافت.

حجت الاسلام فاطمی نیا مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل نیز در این مراسم کار در این مجموعه را عین عبادت دانست و اظهار کرد: در طول ۵ سال حضورم در اردبیل همواره با تعامل دوستانه بسیار آموختم و این اندوخته را همیشه با خود خواهم داشت.

در این مراسم که مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشورنیز حضور داشت با تقدیر از تلاش های ۵ ساله حجت الاسلام فاطمی نیا حجت الاسلام اکبر قیامی به عنوان نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل معرفی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا