شهرستان ها

آزمون به کارگیری نیروی کار شهرداری‌ها در اردبیل برگزار شد

اردبیل- رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: آزمون به کارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌های استان اردبیل به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان در اردبیل برگزار شد.

حسام رسولی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این آزمون در استان اردبیل با حضور ۶۳۲ نفر داوطلب به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد.

وی تعداد داوطلبین مرد را ۴۸۹ و داوطلبین زن را ۱۴۳ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: این آزمون به منظور به کارگیری نیروهای قرارداد کار معین شهرداری‌ها در استان اردبیل در یک حوزه در سطح استان و در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: استانداری‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان به استناد به مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور تامین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان از افراد واجد شرایط دعوت به همکای می کند.

رسولی بیان کرد: این به کارگیری از طریق برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین عملیاتی می شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا