شهرستان ها

‌اعلام فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی در جشنواره تعاونی‌های برتر

شهرکرد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مولوی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب و معرفی تعاونی‌های نمونه با شاخص‌ها و معیارهای صحیح، علاوه بر نشان دادن نقاط قوت تعاونی‌های موجود و تقویت آن‌ها می‌تواند الگویی مناسب از فعالیت‌های موفق اجتماعی و اقتصادی مشارکتی را ارائه کند.

وی افزود: بر همین مبنا از مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی فعال در استان چهارمحال و بختیاری دعوت کرد تا با ثبت‌نام و شرکت در فرایند گام به گام در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر نسبت به ثبت اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به آدرس اقدام کنند.

مولوی با بیان اینکه این فراخوان از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر صادر شده و از ۱۶ اردیبهشت‌ماه، تکمیل مدارک و مستندات از طریق سامانه جامع هوشمند تعاون فعال شده است، گفت: ثبت نام در این جشنواره تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از تمام شرکت‌های تعاونی به‌ویژه بخش‌های فعال در حوزه دانش‌بنیان، توزیعی، تولیدی، خدماتی، کشاورزی و سایر بخش‌ها دعوت کرد تا با تکمیل پرسشنامه در سامانه جامع هوشمند تعاون در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در سال ۱۴۰۳ شرکت کنند.

وی هدف از انتخاب تعاونی‌های برتر را، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد.

مولوی خاطر نشان کرد: شهریورماه امسال در هفته تعاون، آئین تجلیل از تعاونگران برتر استان چهارمحال و بختیاری پس از طی مراحل بررسی‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا