شهرستان ها

دستگیری جاعل کلاهبردار با هوشیاری پلیس در هرمزگان

بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس اگاهی استان یک کلاهبردار جاعل با قریب به ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی با وعده پرداخت سود مشارکت مالی در قالب واردات میوه خارجی توسط یک کلاهبردار و متواری شدن وی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه صورت گرفته توسط مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد که متهم با ترفندها و مانورهای متقلبانه ضمن جعل عنوان و معرفی خود به عنوان احدی از فعالان واردات میوه‌های خارجی، با وعده پرداخت سود حاصل از مشارکت مالی، از شاکی مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان دریافت کرده و پس از دریافت مبلغ مذکور، به تدریج ارتباط تلفنی خود را با مالباخته قطع و به مکان نامعلومی متواری شده است.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی و میدانی مشخص شد فرد کلاهبردار با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در امر خرید و فروش احشام و قاچاق آنها به کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت دارد که با اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفای متهم در یکی از محلات قدیمی بندرعباس شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صورت گرفته و در مواجهه با مدارک و مستندات موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم ارتکابی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار تأمین قضائی صادره روانه زندان شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا