شهرستان ها

جذب بیش از ۶ هزار معلم در دولت سیزدهم برای استان هرمزگان

بندرعباس- مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: طی دولت سیزدهم ۶۲۶۵ معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان استخدام شدند که نسبت به دولت گذشته رشد ۳.۵ برابری را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل با اشاره به افزایش ۳۵۰ درصدی جذب معلم هرمزگانی در دولت رئیس جمهور شهید گفت: طی دولت سیزدهم ۶۲۶۵ معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان استخدام شدند.

وی افزود: این حجم از جذب معلم تقریباً بی سابقه است و نسبت به دولت گذشته رشد. ۵۳ برابری را نشان می‌دهد که زمینه ساز تحولات بسیاری در افزایش کیفیت و عدالت آموزشی در استان هرمزگان خواهد شد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۱۶۸۱ معلم فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه فرهنگیان به عنوان نیروی انسانی ماهر و متعهد در مدارس مشغول به آموزش شدند که نسبت به دولت پیشین گویای رشد ۱.۵ برابری است.

قویدل افزود: با توجه به گستردگی استان هرمزگان و داشتن جزایر دورافتاده و مناطق صعب العبور، عدم ماندگاری نیرو در این مناطق یک چالش اساسی بود که مشکلات زیادی را در حوزه عدالت و کیفیت آموزشی در استان ایجاد کرده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: اختصاص سهمیه خاص جذب ۳۰۰ معلم بومی برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان هرمزگان اتفاقی بی نظیر بود در دولت سیزدهم با نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به مناطق محروم رقم خورد.

وی خاطرنشان‌کرد: این معلمان تازه جذب شده از ابتدای مهرماه در مدارس حضور خواهند یافت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا