شهرستان ها

بانک‌ها با متقاضیان مسکن ملی در ایلام یک هفته قرارداد منعقد کنند

ایلام-معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: بانک‌ها با متقاضیان مسکن ملی در ایلام یک هفته قرارداد منعقد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه مسکن ملی ایلام و بانک‌ها عنوان کرد: نهضت ملی مسکن یکی از برنامه‌های رئیس جمهور شهید است که به عنوان پیشران اقتصادی نقش مهمی در رشد و توسعه کشور خواهد داشت.

وی افزود: این طرح در هر دولتی که سر کار بیاید باید با قوت و تلاش پیگیری شود تا سهمیه تعیین شده که نیاز کشور و اقشار محروم به مسکن است فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام ضمن تاکید بر اینکه ساخت مسکن یک نیاز برای اقشار جامعه است و نباید سرعت پروژه کم شود، خاطرنشان کرد: فهرستی که به بانک ارسال می‌شود باید حداکثر در یک هفته از زمان ارسال به شعبه منجر به عقد قرارداد شده و تکلیف متقاضی مشخص شود و بانک‌ها ظرفیت را به ۱۰۰ درصد لیست برسانند.

هژبری خواهان تسریع در عقد قرارداد پرداخت تسهیلات با متقاضیان مسکن ملی شد و گفت: انتظار داریم مدیران بانکی سهم استان ایلام را با پیگیری‌های خود از برش کشوری تسهیلات این پروژه ملی بگیرند.

وی گفت: نهضت ملی مسکن یکی از پیچیده‌ترین پروژه‌های دولت سیزدهم است که شامل مراحل مختلفی مانند تأمین زمین، پرداخت تسهیلات و ساخت و ساز بوده و نقش بانک‌ها در تسریع آن مهم است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا