شهرستان ها

بزرگداشت «شهدای خدمت» دوشنبه در مسجد دانشگاه تهران برگزار می شود

تهران- سخنگوی ستاد یادبود«شهدای خدمت» استان تهران از برگزاری آیین بزرگداشت رییس جمهور شهید و هیئت همراه خبر داد و گفت: این مراسم دوشنبه با حضور استاندار در مسجد دانشگاه تهران برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع «شهدای خدمت» بار دیگر صحنه وحدت، همدلی، و انسجام ملت را به نمایش گذاشت و خط بطلانی بر تفرفه افکنی دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب کشید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و تیم‌های اطلاع رسانی استان تهران برای پوشش خبری تشییع با شکوه «شهدای خدمت» در پایتخت سنگ تمام گذاشتند، گفت: در این خصوص بر خود لازم میدانم که از همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

صائبی با بیان اینکه «شهدای خدمت» دین بزرگی بر گردن همه ملت دارند و شایسته است که خدمات دولت به بهترین وجه ممکن تبیین شود، افزود: مجموعه روابط عمومی استانداری تهران برای اطلاع رسانی و پوشش خبری دستاوردهای دولت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سخنگوی ستاد یادبود «شهدای خدمت» استان تهران در ادامه از برگزاری آئین هفتمین روز از عروج ملکوتی رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در پایتخت خبر داد و گفت: این مراسم عصر دوشنبه با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیران ارشد دولتی و استانی، مسؤولان لشکری، خانواده معظم شهدا و عموم مردم استان تهران در این مراسم حضور خواهند یافت.

سخنگوی ستاد یادبود شهدای خدمت استان تهران در تشریح جزئیات بیشتر این مراسم عنوان کرد: ورود برای عموم جهت شرکت در آئین بزرگداشت شهدای خدمت آزاد است و عزیزان می‌توانند عصر دوشنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با ورود از درب‌های شرق و غرب در مسجد دانشگاه تهران حضور به هم رسانده و یاد شهید جمهور و همراهان ایشان را گرامی بدارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا