شهرستان ها

گرامیداشت شهید جمهور به همت اهالی فرهنگ و رسانه در اردبیل

اردبیل- آئین گرامیداشت شهید جمهور و همراهانش با حضور پرشور اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که شامگاه دوشنبه با استقبال فعالان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه و در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد تلاشگران این عرصه به رئیس جمهور شهید و همراهانش ادای احترام کرده و در قالب برنامه های متنوع نظیر اجرای سرودهای حماسی، انقلابی، شعر و شاعری و هنرمندی عرصه هنر نقاشی، خطاطی، موسیقی و قرائت اشعار ناب یاد و خاطره شهدای خدمت را پاس داشتند.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: ایران اسلامی ما در روزهای اخیر ایام تلخی را پشت سر گذاشت و ما شاهد به شهادت رسیدن خدمتگزاران صدیق و مخلصی بودیم که در سنگر خدمت به مردم سرازپا نمی شناختند.

امیر رجبی خاطرنشان کرد: این حوادث نشانگر پایان خدمت خدمتگزاران ساعی و تلاشگر نبوده بلکه باید گفت این مسیر به برکت خون شهدا ادامه داشته و کشور ما از برکات معنوی چنین شهادت هایی همواره بهره برده است.

وی افزود: حضور گسترده مردم قدرشناس کشورمان در آئین های تشییع و یادبود این شهدا نشان از وحدت و همگرایی در جامعه بوده و گویی این خون شهدا با برکت معنوی روح تازه ای را در رگ جامعه می دمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: هرچند در این حادثه رییس جمهور ما با شهادت رستگاری رسید اما راه عزتمند او ادامه داشته و مردم کشورمان با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات جانشینی لایق برای او برمی گزینند تا ادامه مسیر خدمت را شاهد باشیم.

رجبی از شهید آیت الله رییسی به عنوان نماد صداقت و عزت آفرینی برای کشور یاد کرد و گفت: حوادث تلخ یک هفته اخیر و همراهی مردم به خوبی نشان داد که این انقلاب در پیچ و خم حوادث آبدیده تر شده و ما به معنای واقعی خدمتگزاران خود را بهتر از هر زمان دیگر قدر می دانیم.

وی بیان کرد: امروز فعالان جامعه شریف فرهنگی، هنری، رسانه ای، قرآنی و … در قالب رشته های مختلف و موسسات متنوع گردهم آمدند تا قدردان مجاهدت رییس جمهور شهید و همراهانشان باشند که برای اعتلای عرصه فرهنگ و هنر لحظه ای از تلاش و مجاهدت غافل نشدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا