شهرستان ها

پرداخت صدقات در شاهرود ۲۷ درصد افزایش یافت

شاهرود- رییس کمیته امداد شاهرود از افزایش ۲۷ درصدی پرداخت صدقات در این شهرستان خبر داد و گفت: صدقات در سرفصل‌های مختلف برای خانواده‌های تحت پوشش هزینه شده است.

محمد مهدی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شاهرودی‌ها سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند، ابراز داشت: این صدقات جمع آوری شده در سر فصل‌های مختلف خانواده‌های تحت پوشش هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقات در سال ۱۴۰۱ پرداخت شد، افزود: بخش عمده‌ای از این صدقات از طریق‌های غیر مستقیم پرداخت شدند.

رئیس اداره کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه مقایسه دو آمار رشد ۲۷ درصد پرداخت صدقات را در شاهرود نشان می‌دهد، ابراز داشت: شاهرودی‌ها هم نوع خود را فراموش نکرده و یاریگر نیازمندان همواره هستند که رشد پرداخت صدقات به خوبی گواه این موضوع است.

اصغری در ادامه تصریح کرد: از صدقات برای درمان، معیشت، کمک هزینه تحصیل، ساخت و تعمیر مسکن و جهیزیه خانواده‌های نیازمند کمیته امداد استفاده شده است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند صدقات خود را از روش‌های کد دستوری #۰۲۳۲*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۶۸۸۶ و کد QR و از مسیر اینترنتی nikookari-smn.ir هر مبلغ که مایل بودند. صدقه خود را پرداخت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا