شهرستان ها

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

اصفهان- مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلمانی با اشاره به لزوم اعلام مواضع وزارت آموزش و پرورش در خصوص صندوق ذخیره و ضمن تبریک حماسه‌سازی ایران مقتدر در مقابله با صهیونیسم اظهار داشت: فلسفه وجودی صندوق ذخیره فرهنگیان حمایت و کمک به تأمین مالی فرهنگیان به‌عنوان اصلی‌ترین رکن آموزشی کشور بوده و معطوف به بازنشستگی است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌سازمانی اقتصادی با برخورداری از اعتماد روزافزون فرهنگیان کشور و مورد حمایت دولت است که با فعالیت اقتصادی نظیر اداره شرکت‌ها، بر سرمایه‌گذاری و سهام‌داری شرکت‌ها و صنایع بزرگ از جمله نفت، پتروشیمی و معادن و ارائه خدمات به فرهنگیان در جهت ارتقا سطح فرهنگیان است.

سلمانی با اشاره به اینکه تقویت معیشت فرهنگیان از طریق صندوق ذخیره قابل‌تحقق است، تصریح کرد: خلق ثروت برای اعضا و سهام‌داران به‌ویژه برای فرهنگیان به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی صورت می‌پذیرد و اعتماد آفرینی باید در دستور کار باشد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان بیان داشت: اهتمام به افزایش بهره‌وری وظیفه صندوق ذخیره است و این صندوق در تلاش است تا به نحوی عمل کند که امور آموزش و پرورش نظیر بیمه، لیزینگ و خدمات مختلف و… له صندوق ذخیره محول شود.

وی اذعان داشت: هنرستان‌ها می‌توانند واحدهای تولیدی خوبی برای صندوق ذخیره باشند که این امر رویکردی بسیار مهم در صندوق ذخیره و می‌تواند نقش مهمی در راستای شعار جهش تولید ایفا کند.

سلمانی خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های صندوق ذخیره است و این ظرفیت مهم و قابل‌دسترسی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا