شهرستان ها

اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه

بندرعباس- مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از ساخت ۳۹۳۹ واحد در بندرلنگه خبر داد و گفت: ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه به پایان مرحله فونداسیون رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهر سازی هرمزگان، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مراد زاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح‌های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه ۴ ساله شهرستان ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است، برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و ۳۲۴ واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر ۶۳۵ واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۳۸۵ نفر از متقاضیان آورده ۴۰ میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: ۱۲ هزار و ۷۶۵ نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر ۲ هزار و ۵۵۲ نفر تأیید نهایی شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا