شهرستان ها

تکمیل طرح های نیمه تمام و زودبازده رویکرد شهرداری ساوه است

ساوه – رییس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و زودبازده رویکرد محوری شهرداری اسلامی این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بسطام عصر پنجشنبه در آئین معارفه شهردار ساوه، اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از پایان عمر این شورا باقی نمانده، از این رو فرصتی برای تعریف طرح جدید و هزینه کرد نداریم بلکه اولویت تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: از شهردار جدید انتظار می‌رود ضمن تعریف طرح‌های زود بازده، آنها ر تا پایان فعالیت این شورا عملیاتی کنند.

بسطام با بیان اینکه شهرستان ساوه با مشکلات عدیده ای مواجه است و نیازمند توجه ویژه استانداری مرکزی است، گفت: سال ۱۴۰۰، ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده اما تا کنون ۱۳و احد وارد چرخه خدمت رسانی به این شهر هستند و ۲۰ دستگاه واگن نیز خریداری شده است اما تاکنون وارد حوزه حمل و نقل شهرداری ساوه نشده که از معاونت عمرانی استانداری مرکزی انتظار می‌رود این مساله را پیگیری کند.

وی افزود: مسدود شدن برخی پرونده‌های ماده ۵ جهت تأمین زمین، بحث عارضه آلایندگی واحدهای صنعتی همچنین عدم پرداخت سهم شهرداری از جرایم رانندگی از جمله مشکلات این شهر است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای خرید دوربین در سطح شهر هزینه کرده است اما سهم شهرداری از جرایم تا کنون به این ۸ مجموعه پرداخت نشده است که این مهم نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین از زحمات مهدی صفا خلج سرپرست شهرداری ساوه تقدیر و رضا مصباحی به عنوان شهردار ساوه معرفی شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا