شهرستان ها

تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت شهید رئیسی بود

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: اتکا به خدا و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت شهید آیت الله رئیسی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت شهدا خدمت در شهر بادوله اظهار داشت: امروز عزیزی از دست دادیم که قدرش را ندانستیم و جایگزین آن سخت خواهد بود.

فرماندار دشتی افزود: سید الشهدای خدمت انقلابی، جهادی، پای کار و همراه و همگام نظام و ولایتمدار و هم درد مردم بود.

بحرانی ادامه داد: در تاریخ جمهوری اسلامی و انقلاب این گونه افراد همیشه ضامن بقا نظام و انقلاب بودند.

وی بیان کرد: شهید برای کشور مغتنم بود و همواره در بین مردم بود و حماسه تشییع پیکر مطهر ایشان یک بار دیگر نظام را بیمه کرد.

بحرانی یادآور شد: روزی که رئیس جمهور شد تمام عرصه‌های بین الملل به دنبال زمین زدن دولت بودند ولی این دولت در طول سه سال با تمام قدرت در برابر دشمنان ظاهر شد.

بحرانی با بیان اینکه امروز یک چهارم دنیا عزادار شدند و در برابر ایشان احترام کردند، گفت: شهید رئیسی محبوب دل‌ها و فردی صالح، دیندار، مخلص، اهل دین و ولایتمدار بود.

وی اضافه کرد: اگر خدا یاری کنید خدا هم شما را یاری می‌کند و شهید رئیسی ولایتمدار و تابعیت ولایت بود. وی بیان کرد: علی رغم همه فشارهای اقتصادی دیدیم در زمان کرونا چه اقدامات ارزشمند دولت انجام داد و مرگ و میرها را به صفر رساند.

بحرانی اظهار کرد: خیلی می‌گفتند شما زبان دنیا را بلد نیستید ولی عضویت ایران در پیمان‌های مختلف در این دولت شاهد بودیم.

وی افزود: ملاک و معیار در توسعه و ترقی آیت الله رئیسی تغییر و ایستادگی در مقابل دشمنان و همراهی با مردم با شاخصه ولایت مداری امکان پذیر بود.

فرماندار دشتی بیان کرد: اگر قرار است این انقلاب حفظ شود باید این ماندگاری را حفظ و در انتخابات پیش رو کسی رو انتخاب کنیم که شاخص‌های آیت الله رئیسی را داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا