شهرستان ها

بازارچه صنایع دستی در ساری راه اندازی شد

ساری- سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ساری از آغاز به کار کمیته‌های تخصصی شورای راهبردی توسعه گردشگری شهرستان خبر داد و گفت: بازارچه صنایع دستی نیز دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم قادری صبح یکشنبه در جمع فعالان صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به راه اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در محل بازار امام رضا (ع) ساری گفت: در حال حاضر تعداد ۲۰ فروشگاه صنایع دستی در سطح شهرستان فعال است و مردم کمتر نسبت به مکان فعالیت آنان آگاهی دارند که با چاپ و پخش کتابچه راهنمای گردشگری و صنایع دستی شهرستان در حال معرفی آن هستیم.

وی با تأکید بر نقش و سهم رسانه و فضای مجازی در اطلاع‌رسانی نسبت به فعالیت فعالان بخش‌های مختلف میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سطح ساری، گفت: ما نیازمند همکاری بیشتر فعالان رسانه برای برقراری ارتباط میان این ۳ بخش و اطلاع رسانی درباره نوع فعالیت آنان هستیم.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با بیان اینکه در ساری تعداد ۲ هزار خانه مسافر و بوم گردی در حال فعالیت است، گفت: با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های ذیربط از جمله فرمانداری، اداره نظارت براماکن عمومی نیروی انتظامی، توسط اداره میراث فرهنگی در حال ساماندهی و پیگیری است.

وی گفت: شورای راهبردی توسعه گردشگری متشکل از شش کمیته شامل آموزش و پژوهش، گردشگری و برندسازی، رسانه و تبلیغات فضای مجازی، صنایع دستی و صادرات، پکیج ها و تورهای گردشگری و نظارت بر آن و صیانت از آثار تاریخی در حال فعالیت است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا