شهرستان ها

اهدای ۱۰ دستگاه ویلچر در طرح پویش چله خدمت توسط هلال احمر مرکزی

اراک-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۱۰ دستگاه ویلچر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و پویش چله خدمت، از سوی جمعیت هلال‌احمر این استان، به مددجویان بهزیستی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طرح پویش خدمت با توجه به توانمندی‌های شعب مختلف هلال‌احمر استان مرکزی، در برنامه‌های مختلف تبیین و اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از این پویش، ارائه خدمت به مناطق کم‌برخوردار است که همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به جزئیاتی از این پویش تا امروز در شهرهای مختلف استان گفت: در راستای پویش خدمت به یاد شهدای خدمت، چهار نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند با حضور در سرای سالمندان ابراهیم‌آباد ضمن دیدار و دلجویی از بانوان سالمند، به پیرایش این مادران عزیز پرداختند و باعث شادی و امید در میان آنها شدند و بسته‌های فتیر و نان در بین سالمندان توزیع کردند.

شهرجردی ادامه داد: در ادامه این پویش، ۱۰ دستگاه ویلچر با حضور سرپرست امور داوطلبان، معاون بهزیستی استان به مددجویان بهزیستی اهدا شد.

وی افزود: در جریان این برنامه نیز از مرکز روزانه توانبخشی بیماران ضایعه نخاعی استان بازدید و ابعاد مختلف همکاری هلال احمر با بهزیستی در راستای خدمت به معلولین نیز مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی اضافه کرد: در شهرستان تفرش نیز اعضای جمعیت هلال‌احمر با پخش نان صلواتی، برپایی ایستگاه تست فشار خون رایگان در روستاهای کم‌برخوردار و برگزاری محفل تلاوت قرآن کریم و ختم سوره‌های انعام و یاسین به یاد «شهید جمهور» آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در این پویش مشارکت داشتند.

شهرجردی با اشاره به غم بی‌پایان خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر کشور از این ضایعه دردناک گفت: امروز خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر کشور به ویژه اعضای هلال‌احمر استان مرکزی از این ضایعه دردناک بسیار غمگین هستند و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید فداکار و عالم مجاهد، و سیدالشهدای فرهنگ خدمت به مردم به نیابت از سیدالشهدای خدمت، این پویش را با اجرای برنامه‌های مختلف در دستور کار ویژه خود دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا