شهرستان ها

آبادانی وظیفه هر کارگزاری است

شهرکرد-وزیر کشور گفت: آباد سازی زمین و عمران بلاد از جمله وظایف هر کارگزاری می‌باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه شنبه در افتتاح طرح تأمین و انتقال آب اراضی دهکهنه روگر اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی همه مردم عزیز را دوست داشتند از نزدیک ببینند، حرف‌هایشان را بشنوند، این شور و محبت این شهدای بزرگوار در بین مردم ما وجود دارد، کمتر این حجم از شور و عاطفه به این شکل گسترده دیده شده است.

وی بیان داشت: بختیاری‌های عزیز سربلند و پر افتخار، دلیرانه از این مرز و بوم و ارزش‌ها دفاع کردید، جای شهید رئیسی خالی می‌باشد اما شهید ناظر و حاضر بر ما است.

وزیر کشور یادآور شد: هر خدمتی در این کشور انجام می‌شود، روح شهید رئیسی شاد و ناظر می‌باشد، ناظر که چنین اتفاقاتی که او دوست داشت و دنبال می‌کرد اتفاق می‌افتد، برای ما ارزشمند است که چنین رئیس جمهوری داشتیم که در قلب تک تک مردم جا دارد.

وی تصریح کرد: ۳ هزار از ۱۳ هزار هکتار فراهم شده و در این مرحله ۳۵۰ هکتار آباد می‌شود، آباد سازی زمین عمران بلاد از جمله وظایف هر کارگزاری می‌باشد.

وحیدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همواره مردم اردل و چهارمحال و بختیاری یک نقطه بارز در همه انتخابات بوده‌اند و این بار هم همین گونه خواهد بود، این انتخابات رکورد شکن می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا