شهرستان ها

تلاش برای کاهش آسیب‌های تهدید کننده خانواده‌های زندانیان

قزوین- دادستان قزوین گفت: همه تلاش دستگاه قضایی بر این مبنا قرار گرفته تا در حد توان، آسیب های تهدید کننده خانواده زندانیان به حداقل ممکن برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رجبی در جشن نسیم مهر که با حضور مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان، رییس شورای اسلامی شهر، جمعی از خیرین و خانواده زندانیان برگزار گردید، اظهار کرد: از آنجایی که خانواده زندانی، جرمی مرتکب نشده نباید به دلیل زندانی شدن سرپرست خود، دچار مشکلات عدیده شود.

وی ادامه داد: همه تلاش دستگاه قضایی بر این مبنا قرار گرفته تا در حد توان، آسیب های تهدید کننده خانواده زندانیان به حداقل ممکن برسد.

وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان در راستای کاهش آسیب ها، کمکهای ارزشمندی به خانواده زندانیان ارایه نموده ولی به‌طور قطع، اینگونه اقدامات حمایتی به‌تنهایی پاسخ‌گوی نیازهای خانواده هانخواهد بود. رجبی تصریح کرد: انتظار می رود انجمن حمایت از زندانیان تمهیداتی را برای اشتغال و توانمندسازی خانواده زندانیان فراهم سازد.

در ادامه فرهاد بهرامی مدیرکل زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی استان در این مراسم نامگذاری روز ملی نسیم مهر را با هدف توجه بیشتر آحاد مردم به مشکلات خانواده زندانیان و لزوم حمایت همه جانبه از آنها دانست و افزود: نامگذاری این روز، سند گویایی بر ضرورت حفظ کرامت انسانی خانواده زندانیان است و امیدوارم همه ارگانها و سازمانهای مردم نهاد برای توانمندسازی خانواده ها بویژه توسعه اشتغال برای آنها گام بردارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه باکمک های خیرین نوعدوست وحمایت های دستگاه قضایی استان، انجمن زندانیان قزوین ضمن ارایه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند، در تلاش است زمینه اشتغالزایی برای خانواده های تحت پوشش را فراهم آورد.

بهرامی در پایان از حمایت های بی دریغ خیرین در انجمن حمایت زندانیان قزوین تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: در این مراسم ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، از ۳۵ خیر فعال انجمن و فرزندان موفق زندانیان در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان تجلیل گردید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا