شهرستان ها

رشد اقتصاد ۸ درصدی برای استان بوشهر هدف‌گذاری شده است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: برای سال جاری رشد اقتصادی ۸ درصد هدف‌گذاری و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در حادثه سانحه بالگرد، اظهار داشت: برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در استان بوشهر بدون هیچ خللی باید به‌صورت جهادی و بدون وقفه اجرایی شود.

وی با تأکید بر توجه به تسریع در صدور مجوزهای مشاغل و کسب‌وکار در بخش‌های مختلف، افزود: ساماندهی مشاغل و ایجاد کسب‌وکارهای مختلف و ثبت آن در سامانه رصد اشتغال مورد توجه قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر از توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف در استان خبر داد و تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر پرورش آبزیان در عرصه‌های مختلف است که در این راستا امسال طرح‌های مهمی در این حوزه اجرایی می‌شود.

محمدی‌زاده از سرمایه‌گذاری ارزی در طرح‌های نفت و گاز در جنوب استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح‌های مهمی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر اجرایی شده و بر اساس برنامه‌ریزی در میادین نفتی و گازی استان بوشهر سرمایه‌گذاری ارزی قابل توجهی می‌شود.

وی از تهیه، تصویب و ابلاغ برنامه عملیاتی تحقق شعار سال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: برش استانی برنامه جهش تولید با مشارکت مردم، توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با مشارکت سایر دستگاه‌ها، تهیه و تنظیم شود تا هر یک از دستگاه‌های اجرایی مسئولیت و سهم خود را در این برنامه ایفا کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به رشد اقتصادی استان در سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی برای سال جاری ۸ درصد هدف‌گذاری و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

در این جلسه طرح منطقه نمونه گردشگری حماد دیلم با سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور مورد بررسی قرار گرفت و بر تشکیل کمیته نظارت بر حسن اجرا این طرح تأکید شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا