شهرستان ها

دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه فرهنگیان اردبیل

اردبیل- دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در قالب طرح «حامیم ۳» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره که ظهر سه شنبه و با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اساتید برجسته و توانمند استانی و ۸۵ نفر از دانشجومعلمان خواهر و برادر در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی اردبیل دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را سپری کردند.

در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان ویژگی های اخلاقی، خدمات و دستاوردهای دوران ریاست جمهوری سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش را یادآور شد و اظهار کرد: طرح حامیم به منظور عمل به مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص حلقه های میانی است که امسال سومین سال برگزاری این طرح در کلیه دانشگاه های کشور می باشد.

حجت الاسلام حمیدوند خاطرنشان کرد: این طرح با هدف آگاهسازی و آماده سازی دانشجویان برای حضور بهتر و موثرتر در جامعه اجرا می شود تا بتوانند در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ورود پیدا کنند.

وی تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه ی فعالیت‌های جمعی، استعدادسنجی و بهره حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان را از جمله اهداف طرح حامیم برشمرد.

در این دوره کارگاه ها و نشست های آموزشی شامل نقش بازی های تربیتی در رشد و پرورش دانش آموزان، کارگاه با محتوای سبک زندگی اسلامی ، تریبون آزاد و نشست علمی معیار ارزش اخلاقی و اخلاق معلمی برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا