شهرستان ها

دشمنان به دنبال گسترش ناامیدی در بین مردم هستند

مشگین شهر_امروز دشمن در پی ناامید کردن مردم از انقلاب و دستاوردهای نظام هستند که باید مراقب این توطئه های استکبار به ویژه در فضای مجازی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین محمدی اصل عصر یک شنبه در همایش شعر در سوگ خادمان آسمانی با محوریت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: مشگین شهر ۸۱۰ شهید والامقام دارد که همگی آنان مصداق ایه «انا اعطیناک الکوثر» انسان‌هایی خداباور و خودباور و انسان‌هایی دشمن شکن و استکبار ستیز بودند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با تقدیم هزاران شهید امروز از بالاترین امنیت در منطقه برخوردار است، خاطرنشان کرد: امروز این امنیت کشورمان را مدیون این شهدای بزرگوار هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: امنیت امروز افضل‌تر از نان شب است و این امنیت را مدیون رزمندگان و شهدا چه در جنگ دفاع مقدس چه در جنگ نرم هستیم.

محمدی اصل به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز قرن ۲۱ در حقیقت جنگ مغزها است و صدا صدای دروغ پردازی فضای مجازی است و دشمن به دنبال شایعه پراکندگی و دروغ پردازی و ناامیدی در بین مردم است و باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان به دنبال گسترش ناامیدی در بین مردم هستند، تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند ما را از مسیر خود باز دارد و در فضای مجازی با دروغ پردازی قدرت تسخیر اعتقاد و افکار ما را ندارند و از همین روی سعی می کند خانه و خانواده ما را از دستمان بگیرند ولی به فضل الهی و هدایت‌های امام خامنه ای برگرفته از هدایت‌های امام عصر (عج) ما را به سر منشا مقصود رسانده است.

محمدی با اشاره به ویژگی‌های شهدای خدمت گفت: شهید جمهور خداباور بود و مشکلات مردم را درک و حامی محرومان بود و در مناطق محروم خدمت، و مردم دوست و مردم یار بود.

وی ادامه داد: شهید جمهور در دوران نامزدی ریاست جمهوری هیچوقت بیان نکرد که دنبال قدرت و ریاست است و چهره‌های واقعی بعضی انسان‌ها را عیان نکرد چرا که وی عاشق ولایت بود و هیچ وقت خودش را بالاتر و برتر از مقام رهبری نمی‌دانست، هرگز مردم را دلسرد نکرد و بدهی دولت قبلی را به رخ نکشید و امیدوارگونه صحبت می‌کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تأکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: رئیس جمهور شهید موفق شد تصویری جاودانه از موقعیت خدمت در جایگاه ریاست جمهوری بر جای بگذارد و میراثی گران‌بها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت، بنابراین در انتخاب رئیس جمهور باید کاری کنیم تا خون شهیدان خدمت پایمال نشود و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

محمدی با اشاره به انتخاب رئیس جمهور آینده در ۸ تیر بیان کرد: بنا به فرمایش مقام رهبری، رئیس جمهور باید وفادار به کشور و انقلاب و مردم باشد و توانایی عبور از تحریم‌ها را داشته باشد و قطع وابستگی داشته باشد و در مقابل استکبار جهانی بایستد و در بین مردم مقبولیت داشته باشد.

وی گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و الهی و اسلامی است و شخصی را انتخاب کنیم که خواهان انقلاب و اسلام و خاک پاک مقدس است و برای آینده کشور اهمیت می‌دهد و حضور مردم در پای صندوقهای رای همچون دژ فولادین است و نشانگر اقتدار نظام است پس با انتخاب اصلح ایرانی مقتدر داشته باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا