شهرستان ها

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

بوشهر- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: باید با تبیین و روشنگری زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول زارعی صبح شنبه در نشست مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی استان بوشهر اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نقش مهمی در تعیین سرنوشت و آینده کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی توسط دستگاه‌های مختلف در حوزه اقتصادی صورت گرفته است افزود: باید این مسائل برای مردم تبیین شود و روشنگری لازم در ارتباط با اقدامات صورت گرفته انجام شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر به توسعه سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر طی سه سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در زمینه تسهیلات بانکی نیز اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته است.

وی از افزایش تحقق درآمدهای عمومی در استان طی فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی نیز با رشد خوبی روبرو بوده است.

زارعی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری همه باید تلاش کنیم که زمینه حضور گسترده و پرشور مردم را در انتخابات فراهم سازیم.

تسهیل در ترانزیت کالا

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: در راستای تسهیل و همکاری برای ترانزیت کالا از بوشهر و ساماندهی خودروها، اقدامات مشترک خوبی توسط این منطقه انجام شده و آماده توسعه فعالیت‌ها در این زمینه هستیم.

احمد دشتی‌زاده به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: در این راستا اقدامات خوبی در سطح منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صورت گرفته و همراهی و هماهنگی خوبی در این زمینه داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا