شهرستان ها

قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد

کرج- رییس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند ۳۷ ساله اهل گرمدره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اداره مبارزه با جرائم جنائی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: اوایل دی سال گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات گرمدره و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در تحقیقات میدانی انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مقتول قصد پیشگیری از دعوای برادرش با قاتل را داشته که با ایجاد درگیری لفظی و کشیده شدن به دعوا، قاتل با ضربه چاقو این شهروند ۳۷ ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی با اشاره به اطلاع قاتل از فوت مقتول و متواری بودنش مطرح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی، هویت و مخفیگاه قاتل در یکی از محلات کرج شناسایی و تیمی از مأموران به محل اعزام و در نهایت قاتل پنج ماه پس از وقوع جنایت در عملیاتی ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با برادر مقتول عنوان کرده است، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا