شهرستان ها

ساخت فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم اقدامی بی‌نظیر بود

پارس آباد – مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد گفت: به برکت دولت مردمی سیزدهم ۳۷ پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان پارس آباد افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

الله‌بخش نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تربیت نسل آینده مهمترین رسالت آموزش و پرورش است اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در خصوص اینکه کار جهادی و خدمت بی وقفه، اصل ماندگاری خدمات دولت سیزدهم در جامعه است، تصریح کرد: به برکت دولت مردمی ۳۷ پروژه فضاهای آموزشی و ورزشی در شهرستان پارس آباد افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد افزود: از مجموع ۳۷ پروژه فضاهای آموزشی و ورزشی در شهرستان پارس آباد ۲۲ مدرسه، ۹ پروژه ورزشی و ۶ نمازخانه بوده است.

نجفی با اشاره به اینکه ۳۷ پروژه در عمر دولت انقلابی در طول سه سال در قیاس با دولتهای قبلی در شهرستان پارس آباد اقدامی بی نظیر و مهم است، گفت: امروز با حضور استاندار اردبیل در روستای خلیل لو مدرسه فرهنگ و مدرسه شهید فلاح اوزون تپه افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: همچنین در محل کانون علامه طباطبایی پارس آباد همزمان ۶ مدرسه؛ ۲ مدرسه ۱۵ کلاسه، ۳ مدرسه ۶ کلاسه و ۱ مدرسه ۱۲ کلاسه جمعاً ۶۰ کلاس توسط استاندار اردبیل کلنگ زنی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد خاطرنشان کرد: در طول دولت مردمی و انقلابی شهید آیت الله رئیسی مجموع ۲۲ مدرسه در قالب ۱۲۶ کلاس با اعتباری ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

نجفی تاکید کرد: شهرستان پارس آباد با ۳۳ هزار دانش‌آموز در قالب ۲۵۱ مدرسه، یک هزار و ۱۰۴ کلاس درس و با ۲ هزار و ۳۰۰ فرهنگی و سالانه با رشد جمعیت یک هزار دانش آموز نیازمند ایجاد فضاهای آموزشی جدید است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا