شهرستان ها

تجارب انتخابات‌های گذشته چراغ مسیر آینده است

همدان-استاندار همدان گفت: انتخابات‌های گذشته چراغ مسیر آینده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح یکشنبه در نشست صمیمی با اعضا و مربیان جمعیت هلال‌احمر استان، گفت: با استفاده از تجارب گذشته اگر انتخاب خوبی مانند شهید آیت‌الله دکتر رئیسی داشته باشیم، در مدت کوتاه خدمات درخشانی به مردم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در انتخابات آتی باید با تواصی به حق و با حضور پُرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه جاودان خلق کنیم و با بسیج همگانی، فرد اصلح را انتخاب کنیم تا مسیر نورانی خدمت ادامه یابد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: تأمین آب برای مردم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت مردمی بود که در استان‌های همدان، خوزستان، کردستان و آذربایجان‌غربی به نتیجه رسید و آب سالم و پایدار در اختیار مردم شریف قرار گرفت.

وی گفت: احداث و تکمیل پروژه‌های سلامت‌محور مانند مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان، از ابتدای دولت مردمی مورد توجه بود که بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید به همدان تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر شهید آیت‌الله دکتر رئیسی به استان همدان برای تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی تخصیص پیدا کرد.

وی بیان کرد: از ۱۴ هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید ۵۵ درصد محقق شده و پروژه‌های تکمیل شده یادگاری‌های سیدابراهیم هستند.

قاسمی‌فرزاد گفت: در طول فعالیت دولت مردمی پایگاه امداد و نجات در سطح استان احداث و راه‌اندازی شد و ۱۱ دستگاه خودرو امدادی به ناوگان امداد و نجات استان اضافه و تجهیزات رادیویی از آنالوگ به دیجیتال به‌روزرسانی شده است.

وی تصریح کرد: با موافقت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی ۱۵۱ نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر جذب این دستگاه شده‌اند که اقدامی ارزشمند است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا