شهرستان ها

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد حائز رتبه دوم شد

گناباد- مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد رتبه دوم جشنواره شهید مطهری را کسب کرد.

موسی سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمال مجیدپور، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره شهید مطهری موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آخرین نوآوری‌های خود در عرصه آموزش پزشکی را ارائه کردند گفت: در همین راستا فرآیندی با عنوان «طراحی و ساخت مگامولاژهای آناتومیکی سه‌بعدی و مقطعی انسان و به‌کارگیری آن در آموزش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بر اساس هرم یادگیری ادگار دیل و ارزشیابی آن بر اساس مدل کرک پاتریک» توسط جمال مجید پور عضو هیأت علمی این دانشگاه ارائه و موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

وی افزود: همچنین در این جشنواره ۳ مقاله از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد به صورت سخنرانی و دو مقاله نیز به صورت پوستر ارائه شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا