شهرستان ها

اعتماد شهید آیت‌الله رییسی به جوانان از نقاط قوت دولت سیزدهم بود

زنجان-استاد جامعه المصطفی گفت: اعتماد شهید آیت‌الله رئیسی به جوانان یکی از نقاط قوت دولت سیزدهم به شمار می‌رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، زینب شریعتمداری شامگاه دوشنبه در آئین سوگواری شهدی خدمت که با حضور بانوان زینبی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید دایره خدمت وسیعی در ایران اسلامی داشت، افزود: همین امر باعث شده تا کار رئیس‌جمهور بعدی و مردم به لحاظ انتخاب فردی که تداوم‌بخش این راه باشد، سخت‌تر شود.

وی با یادآوری ترورهای مقامات از جمله رئیس جمهور در دهه شصت گفت: اولین واکنش مردم به مقوله ترور این بود که با این اقدام سرنوشت کشور به کدامین سو سوق پیدا خواهد کرد این نوع نگرانی را می‌توان در حادثه بمب‌گذاری هفتم تیرماه به عینه مشاهده کرد. آن اتفاق ناگوار شوک بزرگی به مردم ایران وارد کرد اما منجر به تداعی ناامیدی در مردم نشد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه خون شهدا تضمین کننده راه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اگر بخواهیم مثال بارزی در این خصوص بزنیم؛ باید گفت که در گام اول انقلاب خون شهدایی چون بهشتی و رجایی و باهنر و در گام دوم نیز خون شهدایی مانند سردار سلیمانی تداوم‌بخش این راه بوده و هست.

شریعتمداری با یادآوری اینکه خون شهدا در دوران دفاع‌مقدس انقلاب نوپای ایران اسلامی را محکم‌تر کرد، افزود: با وجود اینکه عملاً کشورهای زیادی به رژیم بعث عراق کمک کردند تا انقلاب نوپای ایران اسلامی به واسطه این جنگ تحمیلی از بین برود اما همگان شاهد بودند که خون شهدا این انقلاب را مستحکم‌تر و دشمنان ما را ناامید کرد.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر نیز تحقق عملیات وعده صادق، مصداق عینی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: عملیات وعده صادق بیش از همه به همه دنیا نشان داد که رژیم جعلی و غاصب اسرائیل چقدر پوچ و توخالی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: شهدایی نظیر سردار سلیمانی و آیت‌الله رئیسی چون از جنس مردم و خاکی بودند، در حین خدمت به همین مردم به شهادت رسیدند.

استاد جامعه المصطفی با تاکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه ایشان با بیان اینکه هیچ خللی در کار کشور ایجاد نخواهد شد، دلگرمی و آرامش را به مردم هدیه دادند، اضافه کرد: اقداماتی که رئیس‌جمهور شهید انجام داد باعث شد این نوع خدمت در ایران اسلامی به یک نماد تبدیل شده و در انتخاب رئیس‌جمهور بعدی توجه ویژه به آن شود.

شریعتمداری با یادآوری اینکه رئیس‌جمهور شهید همواره تلاش کرد تا گره از مشکلات مردم باز کند که در این خصوص اهتمام ویژه به اشتغال جوانان و احیای واحدهای تعطیل داشت، عنوان کرد: بر همین اساس باید رئیس‌جمهوری را برای دوران بعد از شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب کنیم که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت نباشد.

وی با بیان اینکه اعتماد شهید آیت‌الله رئیسی به جوانان یکی از نقاط قوت دولت سیزدهم به شمار می‌رفت، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات این دولت، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بود؛ چرا که اعتقاد راسخ به استفاده از ظرفیت جوانان به ویژه نخبگان و ممانعت از مهاجرت این افراد داشت.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه انتخاب آگاهانه و با بصیرت یکی از اتفاقاتی است که باید در انتخابات هشتم تیرماه امسال رقم بخورد تا شاهد تداوم راه دولت سیزدهم باشیم، اظهار کرد: بی‌شک مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو به فردی چون رئیسی رأی خواهند داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا