شهرستان ها

مبارزه با ظالم و استکبار ستیزی حضرت امام(ره) ستودنی بود

خرم‌آباد- معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مبارزه با ظالم و استکبار ستیزی حضرت امام(ره) ستودنی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و پنجمین مراسم گرامیداشت حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد ماه در مسجد الغدیر ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم با بیان اینکه قیام حضرت امام (ره) برگرفته از مکتب امام صادق (ع) بوده است؛ مبارزه با ظالم و استکبار ستیزی حضرت امام راحل را ستودنی دانست.

حجت الاسلام عوض نژاد گفت: امام خمینی (ره) با هیچکس تعارف نداشت و در مقابل استکبار جهانی و جریانات سیاسی منحرف داخلی و خارجی و حتی در مقابل افراد ساده لوح و کج اندیش می‌ایستاد و هرگز در راه آرمان‌هایش کوتاه نیامد و با شجاعت تمام در مسیر اسلام و پشتیبانی از جبهه حق حرکت کرد.

وی یکی از اهداف حضرت امام راحل را تبیین و تعالی اسلام دانست و گفت: هدف امام تعالی اسلام بود و تاکید داشتند که ما مسلمانان باید با هم متحد باشیم و با اقتدار در مقابل جبهه دشمن و رژیم صهیونیستی بایستیم.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی، امروز شاهد تشکیل حزب الله لبنان و جبهه پایداری در برابر رژیم صهیونیستی هستیم که چون غده‌ای سرطانی به جان مسلمانان افتاده و قطعاً با کمک ایران مقتدر و جبهه مقاومت، دشمنان اسلام شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام عوض نژاد نامه حضرت امام (ره) به گورباچف را دعوت به اسلام دانست و گفت: نامه امام به گورباچف علاوه بر نکات سیاسی آن به نوعی دعوت به اسلام بود که این ژرف اندیشی حضرت امام (ره) را نشان می‌دهد.

وی ولایت مداری را جزو خصیصه‌هایی دانست که افراد باید در سرلوحه کارهای خود قرار بدهند و هرگز با گرفتن پست و مقام از مسیر حق و حقیقت غافل نشوند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان شهید جمهور و شهدای خدمت را شاگردان مکتب حضرت امام (ره) که برگرفته از مکتب امام صادق (ع) است؛ دانست که در راه خدمت به مردم و در مسیر اسلام حرکت کرده و در این راه به شهادت رسیدند.

وی گفت: مؤمن باید مثل کوه استوار باشد و در مسیر و عهدی که با خداوند بسته است؛ هرگز کوتاه نیاید و حضرت امام خمینی (ره)، شهید جمهور (آیت الله رئیسی) و شهدای راه خدمت، اینگونه بودند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا