شهرستان ها

تمرکز بر فناوری سلامت و امنیت انتخابات را ارتقا می‌دهد

بندرعباس- رییس ستاد انتخابات هرمزگان تمرکز بر فناوری را در تأمین سلامت و امنیت انتخابات عاملی مهم دانست و بر لزوم ارتقای ساختارهای فناورانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان با حضور کلیه اعضای ستاد برگزار شد.

احسان کامرانی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت و ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات زودهنگام در شرایط پیش آمده مسئول هستیم در زمان اندک با انجام فشرده‌ی فرآیندها این انتخابات را در کمال سلامت و امنیت برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رأی مردم حق الناس است گفت: مبنای کار قانون است، فرمانداران و بخشداران قانون را مطالعه و در هر صورت مراقبت کنند تا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان توجه به مؤلفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات را بسیار مهم و چراغ راه همه فرمانداران و بخشداران و عوامل انتخابات دانست و اظهار کرد: تمرکز بر مسئله فناوری انتخابات بسیار مهم است و از همه کمیته‌ها می‌خواهیم با تمام قوا پای کار باشند تا انتخاباتی در شأن نظام و مردم قدرشناس ایران اسلامی داشته باشیم.

کامرانی، همچنین بر لزوم ارتقای ساختارهای فناورانه تاکید کرد.

در این جلسه محمدجواد خجسته دبیر ستاد انتخابات استان نیز ضمن عرض تسلیت شهادت ریاست محترم جمهوری و ارتحال امام راحل (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به بیان دستورکار جلسه و ارائه گزارشی از عملکرد ستاد و برنامه‌های پیش رو پرداخت در ادامه نیز هر یک از رؤسای کمیته‌ها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا