شهرستان ها

آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی

تبریز- رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: پیش بینی یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای در سطح استان انجام شده است.

تراب محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان گرامی با در دست داشتن مدارک شناسایی نظیر کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه رانندگی، کارت پایان خدمت و پاسپورت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر از میان ۱۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم ۶ نامزد به مجلس راه خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه دور دوم انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد، تشریح کرد: یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رأی در سه حوزه انتخابیه، آماده دریافت آرای شهروندان می‌باشند که از این تعداد، ۵۱۷ شعبه در روستاها و ۸۱۰ شعبه در شهرها مستقر می‌باشند.

محمدی بیان کرد: از کل شعبه‌های اخذ رأی، ۱۵۳ شعبه به صورت سیار در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی افزود: کلیه رأی‌دهندگان مرحله دوم می‌توانند منحصراً در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات در آنجا رأی داده‌اند، در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا