سیاسی

رییسی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن خواهد گفت

امشب؛

رییس جمهور پس از خبر ساعت ۲۱ امشب شبکه یک، برای دهمین بار به صورت زنده از تلویزیون با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان امشب و پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول تلویزیون به صورت زنده درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم گفت‌وگو خواهد کرد.

آگهی
شهرستان ها

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از دستگیری سارق سیم و کابل‌های برق و مخابراتی و اعتراف متهم به ۲۳ فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا