شهرستان ها

جشن تکلیف یکی از با ارزش ترین جشن‌های دوران زندگی افراد است

کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: جشن تکلیف یکی از با ارزش ترین و بیاد ماندنی‌ترین جشن‌های دوران زندگی افراد است و از دانش آموزان مکلف بخواهیم با قلب پاک خود برای ما دعا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، عصر شنبه در مراسم جشن تکلیف فرزندان پرسنل شهرداری کرمان گفت: نهادهای دولتی و غیر دولتی با هماهنگی آموزش و پرورش نسبت به برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان خود اقدام کنند

وی افزود: جشن تکلیف یک اقدام گروهی برای دانش آموزان است که به آنان یادآور شویم که این جشن بهترین جشن زندگی آن‌ها را تشکیل می‌دهد و باید با برگزاری جشن تکلیف، ذکر و نام خدا را در دستور قرار دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این مراسم از برگزاری جشن تکلیف ویژه بیش از ۵۴ هزار دانش آموز کرمانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان در سطح تمامی شهرستان‌ها و مناطق آمادگی دارد در جهت برگزاری جشن تکلیف فرزندان پرسنل تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی همکاری کند.

رضا رضایی، گفت: نهادهای دولتی و غیر دولتی در راستای برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان خود با ادارات آموزش و پرورش هماهنگی کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا