شهرستان ها

برگزاری ۱۳ عنوان برنامه همزما با عید غدیر در سیستان و بلوچستان

زاهدان_ مشاور امور فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان از برگزاری ۱۳ عنوان برنامه در روز عید غدیر خم در استان خبر داد.

حجت الاسلام سعید جان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری ۱۳ عنوان برنامه مختلف به مناسبت عید سعید غدیر خم در سطح استان خبر داد و افزود: برنامه‌های عید غدیر خم، با برنامه‌های ویژه انتخابات این اداره کل با توجه به نزدیک بودن روز برگزاری انتخابات، ادغام شده است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل دو همایش پیاده روی در زاهدان در دو مسیر میدان امام حسین (ع) تا مسجد حضرت ابوذر غفاری و تقاطع خیابان آزادگان تا مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) به همراه برپایی مواکب مختلف پذیرایی، برپایی جشن‌های خیابانی و هیئتها و مساجد، تجلیل از همنامان حضرت، تولید روایت به گویش بلوچی و سیستانی به صورت صوت و فیلم، کارناوال انتخاباتی، ارسال پیامک انبوه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی ستاد انتخابات «راه ابراهیم»، خطبه خوانی، دیدار و نشست وحدتی با مولوی‌های اهل سنت است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات شاد و مفرح همراه با اهدای جوایز و برپایی مواکب فرهنگی، هنری و پذیرایی از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز پیش‌بینی شده است.

وی ضمن دعوت همگان به شرکت در برنامه هاو مراسم در نظر گرفته شده در شب و روز عید غدیر خم، بر انتخاب اصلح مردم در انتخابات پیش رو، تاکید کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا