شهرستان ها

برگزاری رویداد مهنا با هدف استعدادیابی نوجوان قمی

قم- مدیر موسسه حکمت و تمدن از برگزاری رویداد مهنا با هدف استعدادیابی نوجوان قمی در عرصه های مختلف هنری و فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد متولی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری نخستین رویداد استعدادیابی بچه های مسجد با عنوان مهنا گفت: این رویداد ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم است که به استعدادیابی در عرصه های قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه ای و صنایع دستی می پردازد.

مدیر موسسه حکمت و تمدن بیان کرد: این رویداد با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسه حکمت و تمدن و مراکز مختلف فرهنگی و هنری از جمله قرارگاه شهید آوینی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این طرح به دنبال کشف استعدادهای نوجوانان در عرصه های مختلف است که در این راستا دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در سامانه موسسه حکمت و تمدن ثبت نام انجام داده و در ادامه در آزمون اولیه حضور یافتند که در این آزمون اطلاعات عمومی افراد در رشته های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

متولی با بیان اینکه پس از این مرحله افراد به مصاحبه تخصصی فراخوانده می شوند گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۹۰۰ نفر افراد ثبت نام خود را انجام دادند و آزمون مجازی نیز برای آنان برگزار شد و در پایان این هفته نیز افرادی که نمره قبولی دریافت کردند وارد مرحله مصاحبه می شوند.

مدیر موسسه حکمت و تمدن گفت: در صورتی که افراد در رشته های مورد نظر پذیرفته شوند ۴۰ ساعت دوره آموزشی و ۳۰ ساعت برنامه های جنبی را پشت سر می گذرانند.

وی ابراز کرد: در این رویداد دانش آموزان ۱۱ تا ۱۹ ساله می توانند شرکت کنند و پس از کشف استعداد افرادی از استعداد آنها در حوزه های مختلف استفاده می شود.

متولی ابراز کرد: مجری این رویداد موسسه حکمت و تمدن است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد در اجرای طرح مشارکت دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا