شهرستان ها

صادقی: از استقلال شناخت خوبی داریم/ همکاران به فکر تیم خود باشند

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه کادر فنی این تیم از استقلال تهران شناخت خوبی دارد، گفت: امیدوارم در بازی فردا با کسب ۳ امتیاز از زمین بازی خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: هدفمان این است که در پایان لیگ برتر در جایگاه مناسبی قرار داشته باشیم. ما در بین ۳، ۴ تیمی قرار داریم که در فاصله زمانی هر ۴ یا ۵ روز یکبار بازی داشته‌ایم.

او ادامه داد: ما لیست محدودی را در اختیار داریم و اگر بازیکنی مصدوم یا محروم می‌شود مجبوریم از بازیکنان جوان در ترکیب خود استفاده کنیم و از اینکه به جوانان بازی می‌دهیم، افتخار می‌کنیم. تمام تلاشمان این است که بهترین نتایج را کسب کنیم. برخی از همکاران در ارتباط با نتایج ذوب آهن صحبت می‌کنند و من به آنها توصیه می‌کنم که به فکر تیم‌های خودشان باشند.

مربی ذوب آهن افزود: ما در دیدارهایی که داریم به جایگاه تیم‌ها در جدول توجهی نمی‌کنیم و سعی خواهیم کرد تا بهترین نمایش را در زمین داشته باشیم. یکی، دو بازیکن ما مصدوم هستند و تا فردا صبح مشخص خواهد شد که به دیدار با استقلال خواهند رسید یا خیر.

صادقی خاطر نشان کرد: از استقلال شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که چگونه بازی می‌کنند و برای بازی فردا با بهترین استراتژی راهی زمین خواهیم شد. مطمئناً دیدار با استقلال جذاب خواهد شد و امیدوارم پیروز بازی شویم.

مربی ذوب آهن در خصوص قضاوت داوران در لیگ برتر گفت: همه داوران عزیز هستند و نهایت تلاش خودشان را می‌کنند. امیدوارم فردا هر تیمی که لیاقت داشته باشد به پیروزی دست یابد اما مردم باید بدانند که در نیم فصل دوم تا به امروز، ۴ پنالتی به ضرر تیم ما گرفته شده و جالب‌تر اینکه ۳ پنالتی به سود ما گرفته نشده است. ما از داوری هم در نیم فصل اول و هم در نیم فصل دوم ضرر دیده‌ایم.

صادقی تصریح کرد: هواداران همیشه قابل احترام بوده‌اند و اگر آنها نباشند هیچ دیداری جذاب نخواهد بود. امیدوارم هیچ تنشی بین هواداران دو تیم در بازی فردا صورت نگیرد و در کنار هم یک بازی زیبا را مشاهده کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا